Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~grubsonix | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Bishop adresZagórze. zarejestrowany09.04.2010 @17:45:55 ostatnio na stronie22.12.2016 @15:05:58

The art of finding your freedom, is letting go all that is holding you back.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty226 komentarze387 posty na forum4

komentarze
~malwi88    28.09.2012 @16:53:36
Hehe Dzięki wielkie za jak zwykle niebanalny komentarz
_______
?????? ???????? - ???? ??????? ??????
~Jajess    12.09.2012 @16:39:19
Hej , dziękuję za rady i opinie, pomyślę nad tym sprayem , pozdrawiam
~Jajess    01.09.2012 @13:55:37
Również dziękuję za opinie, będę odwiedzać pozdrawiam i życzę udanego weekendu
~widzisz    21.02.2012 @10:27:38
podziękowania
~titolec87    20.02.2012 @20:17:57
mówisz serio? mój kuzyn machnął coś takiego na bloku to go potem policja szukała ;p ale on mieszka na śląsku więc go tam nie znajdą ;p ludzie później stwierdzili że to graffitti całkiem ładne i niech zostanie xD
~magicalmoon    19.02.2012 @20:43:08
Dziekuje za mile życzenia
_______
"To moja sprawa gdzie znajduję piękno..."

~titolec87    17.02.2012 @19:32:55
w moim mieście generalnie nic ciekawego się nie dzieje
~widzisz    17.02.2012 @10:24:28
dzięki Peter miło mi, że zajrzałeś do mojej galeryjki
masz świetny, niezwykle "lekki" styl i widać, że dobrze się bawisz tym co robisz, jeśli do tego dodać wysmakowane poczucie humoru - to mamy kompletnego artystę będę Cię pilnie obserwował
~entertheninja    16.02.2012 @16:13:11
haha! dzięki. ;D
spełniło się. ;D
_______
wejdź skomentuj, jeśli chcesz, lubię konstruktywną krytykę.
pragnę się rozwijać i nie boję się nawet najsurowszych ocen, a Ty?
~wodnisia    16.02.2012 @01:02:47
dziękuję
~wodnisia    16.02.2012 @01:02:47
dziękuję
~wodnisia    16.02.2012 @01:02:46
dziękuję
~bruxels    14.02.2012 @22:12:42
Dzięki za życzonka:>I Tobie życzę tego samego:>
_______
"Nie dlatego brakuje nam odwagi, iż rzeczy są trudne; to rzeczy są trudne dlatego, że brakuje nam odwagi." - Seneka
~agmi35    14.02.2012 @21:03:32
Jeej!! fajne życzenia, bardzo dziękuję, no i oczywiście wzajemnie, niech się spełni
_______
Wszystko, co doskonałe, dojrzewa powoli.

~titolec87    14.02.2012 @20:28:58
eej dzięki, to moje pierwsze i chyba ostatnie życzenia walentynkowe dziś
~malwi88    14.02.2012 @16:57:29
heh miło!dzieki wielkie i wzajemnie
_______
?????? ???????? - ???? ??????? ??????
~wencus12    14.02.2012 @16:03:52
o dziekuje
slodkej walentyny zycze :D
~gratka84    14.02.2012 @15:45:49
Dziekuje.Nie dosc ze masz talent to jeszcze strasznie dobry czlowieczek z ciebiePozdrawiam
~agnis    14.02.2012 @14:19:16
~Thorisas    14.02.2012 @12:33:50
o, dziękuję heh
~Liwiana    14.02.2012 @12:22:08
Dziekuje baardzo! i nawzajem!
_______

powinnam byc krytykiem-"sama nie umiem ale znam sie"
~grubsonix    14.02.2012 @11:41:41
_______
The art of finding your freedom, is letting go all that is holding you back.
~entertheninja    30.01.2012 @15:58:32
dobrze kombinujesz. ;D
_______
wejdź skomentuj, jeśli chcesz, lubię konstruktywną krytykę.
pragnę się rozwijać i nie boję się nawet najsurowszych ocen, a Ty?
~Liwiana    30.01.2012 @11:55:33
no tak-graficiarz by mi juz chmurke domalował-hahahaah
_______

powinnam byc krytykiem-"sama nie umiem ale znam sie"
~entertheninja    25.01.2012 @03:23:02
no mam swiadomosc, ze musze sie jeszcze wiele nauczyc, ale chyba kazdy kiedys to mial.
_______
wejdź skomentuj, jeśli chcesz, lubię konstruktywną krytykę.
pragnę się rozwijać i nie boję się nawet najsurowszych ocen, a Ty?
1 2 3 4 5 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt